Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
a Budapesti fejállomás
Médiaközpont
Minőségi
élmény az UPC-vel! -, kelleti magát az ország vezető
műsorszolgáltatója. Ez az élmény azonban csak a frekventált helyeken
élvezhető.
Balatonfüredtől 8 km-re Pécselyen, a piacszerzést követően más „élményekben” van része a „kedves” tévézőnek.
Az UPC veszprémi ügyfélirodájában, az expanziót követő hónapokban még arról tájékoztattak vagy két éve, hogy a hálózat csillagpontos átépítését követően csomagokból lehet majd választani, s megvalósul az internet-szolgáltatás is.
S mi van ma? Sem csillagpontos rendszer, sem csomagok, sem internet. Van ellenben egy felhősödés, szellő, égdörgés, villámlás és áramszünet vezérelte fejállomás, amely bármelyik hatására azt sugároz, amit akar!
Választott a község lakossága tehát az egy csomagból 18 csatornát. Olyan nap szinte nincs is, hogy valamennyi elérhető legyen. Jelenben például közel 50 napja nem nézhető a Spektrum TV, égkék háttér, vagy szignál jel az Eurosport, a Minimax ernyőjén, az ATV csatornája helyén pedig választhatjuk a királyi TV csatornáját. És ez még istenes: nemrégiben több mint egy hétig a 18 csatornából csak öt volt látható!
No sebaj, irány az ügyfélszolgálati telefon (1221)! Rendszeresen kommunikálok az automata hölggyel: „a legkevesebb várokozási idő több, mint tíz perc”, mondja szenvtelen hangon. Félóra múlva is több mint 10 perc! Eddig a csúcs fejhallgatóval ügyeletben, fejenként két üveg sör a szomszéddal, 38 perc!!! Egy vidéki ember ezalatt már intenzívre került volna, s csodálkoznak, hogy kevés a hibabejelentő!
A beszélgetésünket minőségbiztosítási okokból rögzítik.
A fejállomás „ápolására” pedig csak a hibabejelentést követően intézkednek!-, tájékoztat az ügyfél-eligazító fiatalember. Hiába replikázom, bejelentenénk, ha lehetne telefonálni! De nem lehet, hiába ismételgeti az UPC-nél ülő, hogy a szerződést így kötötte a cég! Azt azonban nem tartalmazta a szerződés, hogy minden napot az UPC ügyfélszolgáltatónál kell kezdeni!
Sokszori telefonálgatás után próbáltam megtudakolni, hogy van-e
magasabb Atyaúristen az ügyfélszolgálat felett egy műszaki
vezérigazgató-helyettes személyében, ha már az iroda képtelen a
probléma megoldására, de ilyen főmufti nevének, elérhetőségének a
tájékoztatására a cég alkalmazottai nincsenek felhatalmazva. De a cég
honlapja sem. Ott felelős vezetőt nem talál az érdeklődő! A multiknál
nem kötelező egy pontos tájékoztatást adó impresszum?!
No, akkor megeresztek egy e-mailt gondoltam! Közvetlen e-mail nem áll rendelkezésre, de találtam egy webmailt! Név, e-mailcím, anyja neve, születési éve! Lehet, hogy a népesség-nyilvántartóhoz kattintottam? Nem! Bizony ez a személyes adatkezelő az UPC, s ha nem töltöm ki, nem fogadja a rendszer a bejelentést!
Kedves UPC! Mikor lep meg bennünket azzal az élménnyel, hogy a minőségbiztosítás nemcsak a hibabejelentő telefonbeszélgetésére vonatkozik, hanem a szolgáltatásukra is? Mikor cseréli le a fejállomást biztonságos, áramszünet-, szellő-, égdörgés-mentes rendszerre? Mikor építik ki a csillagpontos rendszert? Mikor szolgáltatnak internetet? Mikor kártalanítják a község előfizetőit per mellőzésével legalább félévi, 50 %-os díjkedvezménnyel? Mikor válaszol az augusztus 8-án regisztrált és az azt követő e-maileimre, valamint a polgármester úr levelére? És mikor lesz Spektrum, s égkék helyett adás?
Minőségi élményre várakozással:
Németh Zoltán
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!