Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
APROPÓ klub - Gondolkodóknak és Önkifejezőknek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A kereszténység alapja Jézus, mint egy nagy, Istentől ihletett tanító és az ő feltámadása. Jézus feltámadása volt az a hihetetlen lökés, amely a kereszténység kialakulását eredményezte, ez volt a valódi gyökere!!!
A keresztényi kötelességek közül az első és leglényegesebb az imádkozás. A kereszténység az állandó imádkozáshoz kapcsolja a boldogságot, Istene, akiről azt állítják, hogy csupa jóság, azt akarja, hogy könyörögjenek neki kegyeiért, csak annak adja meg őket, aki sokszor kéri rá, a földi királyokhoz hasonlóan fogékony a hízelgés iránt és megköveteli az etikettet, miközben csak olyan könyörgéseket fogad szívesen, amelyek bizonyos megállapított szabályokba illeszkednek bele. Mit mondanánk az olyan apáról, aki ismeri ugyan gyermekei szükségleteit, de nem adja meg nekik a szükséges táplálékot addig, amíg buzgó és gyakran céltalan könyörgésekkel nem alkalmatlankodnak neki? Másfelől azonban nem bizalmatlanság-e Isten, bölcseségével szemben, ha elő akarjuk neki írni, hogy mit tegyen? Nem vonjuk-e kétségbe változhatatlanságát, ha azt hisszük, hogy teremtménye rendelései megváltoztatására bírhatja? Ha mindent tud, mi szükség van arra, hogy állandóan közöljék vele alattvalói kívánságait és óhajait? Ha mindenható, hogyan hízeleghet neki a hódolat, a megalázkodás, a minden méltóságból való kivetkőzés, amellyel elébe járulnak?
Lásd részletesebben:
http://www.szabadgondolkodo.hu/ateizmus/vallaskritika/kereszteny-kotelesseg.php
A kutatók már rég megállapították, hogy Pál levelei egy részéből az olvasható ki, hogy a közeli végidők kérdései és elgondolásai foglalkoztatták az első közösségeket a diaszpórában is. Ennek a hozzáállásnak csak akkor van értelme, ha ekkor még nem jelent meg közöttük semmiféle vágy Jézus tanításának továbbadásáról. Tehát egyedül a feltámadásából következő, általuk abból kiolvasott, mindenkit érintő végidők váradalmából indultak ki. Ekkor, a kezdetekben még csak ennyi volt a különbség az ókeresztény zsidók és hittársaik között.
Amikor azonban az idő múlásával sem történt meg a várt ’elragadtatás’, megszülettek az első találgatások, okoskodások az események indoklására, (prófétai megfeleltetés) majd a farizeusokból betért követők közrehatása miatt megjelent egy elképzelés Jézus feltámadásának magyarázatára, amely a ma ismert szenvedő Messiáskép. A közösség ekkor kezdte felidézni szavait és mondásait, kialakult az orális hagyomány. A történésekről nem készült feljegyzés, Jézus születése és élete (életének első három évtizede) mellékes körülmény volt, csak az evangélisták faragtak neki előéletet.
A pogányok és a prozeliták között folytatott térítés jelentős sikereket ért el, azonban a különböző evangelizációs nézetek miatt ellentétek alakultak ki, összetűzésekre került sor Pál apostol és más térítők között. (Ez is bizonyítja nem volt ismert ekkor egységes jézusi tanítás, azaz az evangéliumokból megismert kép nem állt rendelkezésre!) Ekkortájt, részben az egységesítés szándékával, a szóbeli hagyományban megőrzött logionjait lejegyezték. A Palesztina térségében „szabadon lebegő logionok” (- Jézus rejtett szavai, Hubai Péter) ekkor kerültek lejegyzésre, mégpedig már az azt írásba foglaló közösség kérügmájának megfelelően. Olyan fontos volt ez az anyag az első időkben, hogy Papiasz hierapoliszi püspök i.sz. 130. körül, öt kötetben fogalmazta meg az Úr mondásainak magyarázatát, Logion küriakón exegészisz – sajnos elveszett, talán nem véletlen, hiszen az evangéliumokkal ellentétesen magyarázhatta azokat. Pál leveleiben összesen talán fél tucat ’mondásra’ lelhetünk, (pld.1.Thessz. 4/15) azonban ezek között is van az evangéliumokból ismertekkel ellentétes értelmű megfogalmazás. Ezek a logionok és egyéb források (jel, szinoptikus apokalipszis, példázat gyűjtemény) szolgáltak aztán a szinoptikusok, és több apokrif evangélium egyik alapjául. Az első ős-Márk evangélium foglalta keretbe úgy ezeket a szavakat, hogy a követői és az események tanúinak emlékében megőrzött történésekkel dolgozta egybe, ez vált egy új, forradalmi irodalmi forma alapjává – az ősevangéliummá. Az apostoloknak tehát valószínűleg, csak csekély, félszáználnem több Jézustól származó mondást köszönhetünk és alig néhány hónap történéseit életéből. Máté és Lukács evangélisták voltak azok, akik születésétől a menybemeneteléig olyan keretbe foglalták a főszereplő életét, amely az akkori apokrifokból, és hagyományokból kiindulva párhuzamot vontak Mózes életével, (Josephus Flavius - A zsidók története, 2-/205/6 old.) próféták cselekedeteivel (pld. kenyérszaporítás 2.Kir. 4/43-44), bibliai jövendöléseket vonatkoztattak rá, csodákkal tömték tele a valóban megtörtént jeleneteket. Jézust ekkor ruházták fel írásban is prófétai, majd messiási tulajdonságokkal, később már istenfiúi jellemzőkkel. Átírták és átfogalmazták Jézus életét, és egyetemes tanítónak tüntették fel.
Az evangéliumokból neki tulajdonított tanításra tehát jobban jellemző az evangélisták (s ez több közreható személyt takar, akik akkor ismert, és népszerű történeteket tulajdonítottak neki) gondolatvilága, mint a történelemi Jézus világlátása. Erre a legjobb példa a János evangélium, amely már gnosztikus elképzelésével fényévekre van a valódi zsidó Jézustól. Ma, elismerten ennek a nézetnek zászlóvivője Vermes Géza professzor, aki több könyvében is síkra szállt e nézet mellett:
A zsidó Jézus - Ahogy egy történész az evangéliumokat olvassa, Osiris Kiadó, Budapest, 1995
A pápa a katolikus egyház feje, akinek székhelye a történelem folyamán néhány kivételes időszaktól eltekintve Rómában volt. Ezenkívül a Kopt Ortodox Egyház és az Alexandriai Ortodox Egyház vezetőjét is pápának hívják (mindkettő: alexandriai pápa). Ez a szócikk a katolikus egyházfőről szól.
Maga a magyar pápa szó (akárcsak a pap és a pópa) a görög pappasz szóból ered, amelynek jelentése „atya” („papa”). Ez a cím illette meg a 4. századig az összes keresztény püspököt is. A keleti egyházszakadás után az ortodox egyházak fejeit már szinte kizárólag a pátriárka címmel illették, és a római egyház vezetője a pápai cím egyedüli viselője lett.
A legnagyobb katolikus egyházi méltóság több címet is magában foglal. A pápa teljes címe:
Róma püspöke, Jézus Krisztus helytartója (vicarius Christi), Az Apostolfejedelem (Szent Péter) utóda (az apostolutódok, azaz a püspökök testületének vezetője) , Az egyetemes Egyház legfőbb főpapja (az egész katolikus egyház pásztora, Pontifex Maximus) , A római érseki tartomány metropolitája ,Vatikánváros Állam uralkodója, Isten szolgáinak szolgája (Servus Servorum Dei)
A Keresztény egyházat és egyházfőjét a pápát ismerjük.
Most nézzük meg jobban a másik nagy vallás, a zsidó vallás fejét és tanításait:
A judaizmusban a rabbi jelentése: vallási tanító, szó szerint: a „nagy” . A rabbi szó a héber רַב, rav gyökből származik, amely a bibliai héber nyelvben a „nagy”, „kimagasló tudású” jelentésekkel bír.
A rabbi, az iszlám imámjához hasonlóan, nem pap, hanem csak a vallás hivatásos tanítója. A vallás papjai eredetileg a kohaniták és a léviták voltak, szerepük azonban a második templom pusztulásával és a rabbinikus judaizmus felemelkedésével eljelentéktelenedett, bár ma is számon tartják őket.
A rabbi hírnevének minden része
a Talmud ismeretéből ered. A másféle ismeretek nyilvánvalóan másodlagosak.
Nagy-Britannia Zsidó Krónikája 1993. március 16-án azt állítja, hogy a
vallásiskolában (jesiva) a zsidók magukat teljesen a Talmud tanulmányozásának
szentelik kizárva minden mást.
A zsidó írások azt állítják, hogy a Talmud részben azoknak a hagyományoknak a
gyűjteménye, amelyeket Mózes adott nekik szóbeli formában. Jézus idejében ezt
még nem írták le. Krisztus elítélte a Misnah (a korai Talmud) tanításait és
azokat, akik azt tanították. (írások és farizeusok), mivel a Talmud
hatálytalanítja a Szent Bibliát.
Napjaink feneketlen
tudatlansága, az elterjedt zsidó-keresztény írásmód azt sugallja, hogy a
zsidóság alapműve az Ótestamentum. De ez nincs így. A farizeusok a rabbik
parancsait tanítják vallási dogmaként, nem Istenéit.
Jézus Krisztus híres figyelmeztetése arról a hagyományról, hogy vannak emberek,
akik az Szentírást nem követik (Mark 7:1-13), valójában direkt utalás a
Talmudra és annak elődjére, a Misnáhra, amely Krisztus életében már létezett
szóbeli formában, mielőtt leírták volna. Mark 7-ik fejezete 1-tol tizenharmadik
verse kimondja, hogy Urunk elítélte a Misnahot.
Létezik egy kis zsidó szekta, akik távol tartják maguktól a Talmudot és a
Szentíráshoz tartják magukat. Ők a Karaiták, egy csoport, amelyet az ortodox
zsidó rabbinátus a legjobban gyűlölt és komolyan üldözött.
A Misnahhoz a rabbik később a Gemarát adták hozzá (Rabbinikai kommentárok).
Ezek együtt alkotják a Talmudot. Két változata van, a Jeruzsálemi Talmud és a
Babiloni Talmud.
A Babilóniai Talmudot tekintik ma az irányadó változatnak: "A Babilóniai
Talmud tekintélye nagyobb, mint a Jeruzsálemi Talmudé. Kétség esetén a
Babilóniai dönt." (R.C. Musaph-Andriesse, A Tórától a Kabbaláig, bevezető
a zsidóság írásaiba, 40. oldal)
Az izraeli dávidcsillag
valójában nem csillag, hanem egy titkos hatágú test, a 'férfi yantrája',
amelyet a 14. századbeli Csehországban társítottak a kazárokkal. (A helytelen
nevű Izrael államot 1948-ban alapítottak a zsidó kommunisták és az ateista
cionisták szövetségében, a döntő ENSZ elismerést a szovjet diktátor, Joseph
Sztálin adta.)
A zsidó felsőbbrendűségnek a Talmudi gyűlöletirodalomban való hirdetése a
történelem során rengeteg szenvedést okozott és most, az elfoglalt
Palesztínában arra használják, hogy a Palesztin civil lakosságon elkövetett
tömeggyilkosságokat igazolják vele. A Talmud ugyanis minden nemzsidóról
(gójról) azt állítja, hogy azok nem emberek, hanem állatok.
A zsidó Talmud néhány tanítása
Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a rabbinak, az halált érdemel és a pokolban
forró ürülékben fog főni.
Moed Kattan 17a. Ha egy zsidó kísértést érez arra, hogy valami rosszat
cselekedjen, akkor menjen egy olyan városba, ahol őt nem ismerik és tegye ott a
rosszat.
Egy zsidó megütése az ugyanaz, mint Isten megütése.
Sanhedrin 58b. Ha egy gój megüt egy zsidót, azt meg kell ölni.
Gójok becsapása nem bűn
Sanhedrin 57a. Egy zsidó nem köteles egy gój ("Cuthean") munkáját
megfizetni.
A zsidóknak felsőbbrendű jogi státuszuk van.
Baba Kamma 37b . "Ha egy zsidó megsebesíti egy Kánaáni ökrét, akkor nem
tartozik semmivel. Ha egy Kánaáni sebesíti meg egy zsidó ökrét, akkor az ökör
értékét meg kell fizetnie."
A zsidók lophatnak nem zsidóktól
Baba Mezia 24a . Ha egy zsidó talál egy tárgyat, amelyet egy gój
("pogány") veszített el, akkor azt nem kell visszaadnia. (Ez a Baba
Kamma 113b is alátámasztja).
Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkímélni egy olyan zsidót, aki lányát egy idős
emberhez adja, gyermekkorú fiának feleséget keres vagy visszaad egy talált
tárgyat egy Cutheannak..."
A zsidók kirabolhatnak és megölhetnek nem zsidókat.
Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó megöl egy gójt ("Cuthean"), akkor őt nem
büntetik halállal. Amit egy zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja.
Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket "Izraelnek
szánta".
A zsidók hazudhatnak nemzsidóknak.
Baba Kamma 113a Zsidók hazudhatnak ("csalhatnak"), hogy egy gójt
rászedjenek.
A nemzsidó gyermekek nem emberek
Yebamoth 98a. Minden gój gyermek állat.
Abodah Zarah 36b. gój lányok születésüktől tisztátlanok.
Szűz Mária elleni sértések
Sanhedrin 106a. Az mondja, Jézus anyja egy kurva volt: "Ő, aki hercegektől
és kormányzóktól származott, ácsok kurvája volt.
A soncino kiadás Shabbath 104b lábjegyzete azt állítja, hogy a Talmud cenzúrázatlan
szövegében az áll írva, hogy Jézus édesanyja "Mirjam a fodrász"-nak
sok férfival volt viszonya.
A Talmud támadja a keresztényeket és a keresztény könyveket
A Talmud szerint Krisztust egy
rabbinikus törvényszék ítélte el bálványimádás, más zsidók felbujtása
bálványimádásra és a rabbi tekintélyének semmibe vevése miatt. Minden
klasszikus zsidó forrás örömmel veszi magára ezért a felelősséget. A Talmudi
jelentésben a Rómaiakat meg sem említik.
A népszerűbb források - amelyeket azért komolyan vettek - olyanok, mint a
hírhedt Toldot, még rosszabbak és a fenti bűnök mellett még boszorkányerővel is
vádolják, Jézus neve a zsidók szemében mindannak a szimbóluma, ami elítélendő
és az a népszerű hagyomány még ma is él.
Jézus nevének a héber formája - Yeshu - úgy volt értelmezve, mint a gonosz
szóval egyjelentésű szó. 'neve és emléke tűnjön el', amely a gyalázkodásnak egy
különös formája. Valójában az anticionista ortodox zsidók úgy emlegetik Herzlt,
mint 'Herzl Jézus', és találtam olyan vallásos cionista írásokat, amelyek olyan
kifejezéseket írnak le, mint 'Nasszer Jézus' vagy 'Arafat Jézus' . Dr. Israel
Shahak Zsidó történet, zsidó vallás, 98-98 és 118. oldal.
A Talmud beteg és őrült
tanításai
Shabbath 41a. Megadja annak a szabályait, hogy hogyan kell szent módon vizelni.
Yebamoth 63a. Azt állítja, hogy Ádám a paradicsomban állatokkal közösült.
Yebamoth 63a. Kinyilvánítja, hogy valamennyi foglalkozás közül a földművelés a
legalacsonyabbrendű.
Sanhedrin 55b. Egy zsidó nemi kapcsolatot tarthat fönn egy gyermekkel, ha a
gyermek kilenc évnél fiatalabb.
Kethuboth 11b. "Ha egy felnőtt ember egy kislánnyal közösül, az nem
büntetendő."
A Talmud népirtásra szólít fel.
Soferim 15, 10. szabály. Rabbis Simon ben Yohai a következőt mondta: "Tob
shebe goyyim harog", (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.)
Zsidó csalás és titkolódzás
Az ortodox rabbik reakciója olyan dokumentációkra, amelyek a Talmud
rasszizmusát és gyűlöletét írják le, az egyszerű pimasz hazudozás, a Talmud
Baba Kamma 113a-jának megfelelően, amelyik azt tanítja, hogy egy zsidó
használhat hazugságokat egy gój megtévesztésére.
A Simon Wiesenthal Center, egy többmillió dolláros rabbinikai propagandaközpont
megbízta Daniel Landes rabbit 1995-ben annak tagadásával, hogy a Talmud a
gójokat nem tartja embereknek. "Ez teljes ostobaság" mondta o. Mi a
bizonyíték? Az ő szava természetesen.
A hazudozásnak a 'gójok megtévesztésére' régi hagyományai vannak a
judaizmusban. Vegyük például a 13. századbeli Talmudvitát Párizsban Nicholas
Donin, egy kereszténységhez konvertált zsidó - aki Hyam Maccoby szerint jól
ismeri a Talmudot - és Yehiel rabbi között. Yehielt nem fenyegette halál, testi
sértés, börtön vagy büntetés. Ennek ellenére pimaszul hazudozott a vita során.
Amikor Donin megkérdezte, hogy a Talmud támadja-e Jézust, Yehiel tagadta ezt.
Donin, a héber tudós tudta, hogy ez nem igaz. Hyam Maccoby, a vita 20-ik
századbeli zsidó kommentátora így védi meg Yehiel hazudozását:
"A kérdést föl lehet tenni, a kérdés az, hogy Yehiel tényleg azt hitte-e,
hogy a Talmud Jézust nem említi, vagy ezt, mint egy találékony trükköt
használta kétségbeesett helyzetében. Biztosan megbocsátható a rabbi kegyes
csalása, amelyben maga nem hitt azért, hogy védekezzen egy ilyen zsarnoki
eljárásban, amelyben két vallási kultúra állt szemben." (Judaism on Trial,
28. oldal).
Így igazolják ma azt, hogy a zsidók tagadják azt, hogy a Talmudban gyűlölködő
szövegek vannak. A zsidó hazugságra használt fantáziadús szó az 'igazol' szó és
úgy gondolják, hogy ez megbocsátható, míg a zsidó könyvek vizsgálata, ha azt
keresztények végzik, 'zsarnoki eljárás'-nak minősül. A zsidó támadások az Új
Testamentumra természetesen nem minősülnek 'zsarnoki eljárásnak'. Csak a Talmud
bírálata keresztények által 'zsarnoki eljárás', amelyre a zsidó védők válasza a
hazugság.
(Ez nem minden zsidó emberre igaz. Dr. Israel Shahak a héber egyetemről egy
egész könyvet írt 'Zsidó történelem, zsidó vallás', amely a zsidó vallásos
írások, mint pl. a Talmud gój és keresztényellenességét bizonyítja.)
Az ADL (Anti Defamation Liga - valójában zsidó érdekvédelem - a fordító) vagy a
Wiesenthal sokat hazudik és tagadja pl. azokat a tényeket, amelyeket ez az írás
részben eredeti talmudszövegek alapján, részben a zsidók legnagyobb
talmudszakértőjéként elismert Maimonides írásai alapján mutat meg.
1994-ben Tzvi Marx, a Jeruzsálemi Shalom Hartman intézet alkalmazott oktatási
osztálynak az igazgatója figyelemre méltó módon elmondta, hogy hogyan adtak ki
régebben a zsidók két szöveget: az egyik szöveg a hiteles talmudszöveg volt,
amelyet a Talmudiskolák használtak a zsidó ifjúság tanítására, a másik, a
cenzúrázott és javított kiadást pedig a hiszékeny gójok rendelkezésére
bocsátották nyilvánosan megvásárolhatóan.
Marx rabbi azt mondja, hogy Maimonides könyvének nyilvánosan megvásárolható
változatában Maimonides az mondja, hogy aki embert öl, az törvényt sért. De,
Marx rabbi hangsúlyozza, hogy ez csak a cenzúrázott és javított szövegben van
így, az eredeti szövegben csak az 'aki egy izraelitát megöl' verzió áll.
(Tikkun: Kéthavi zsidó kritika, 1994. május-június).
Hesronot Ha-shas, a zsidó könyv ("ezt távolították el a Talmudból"
William Popper, a zsidó könyvek cenzúrája, 59. oldal) fontos ebből a
szempontból. Hesronot Ha-shas-t 1989 a Sinai kiadó Tel-Avivban újra kiadta. A
Hesronot Ha-shas azért különösen értékes, mert kinyomtatja mind az eredeti
talmudszöveget, mind a később megváltoztatott vagy kivágott részt és a
hamisított szöveget, amelyet a gójoknak, mint hitelest eladnak.
Popper (59. o) azt mondja, hogy nem mindig cenzúráztak hosszú részeket, sokszor
csak egyes szavakat hagytak ki... Gyakran ezekben az esetekben más változtatási
módszert alkalmaztak mint az elhagyást és belevevést. Például az angol Soncino
változat fordítói a héber gój szót különféleképpen fordítják mint pl. 'pogány,
Cuthean, egyiptomi, bálványimádó', stb., de valójában ezek mögött mind a gój
szó húzódik meg. A Talmud Soncino kiadásának 5. lábjegyzetében áll: 'Cuthean
(Szamaritciai) itt az eredeti gój helyett van betéve'.
1994-ben a 80 éves dowageri hölgyet, Jane Birdwoodot őrizetbe vettek és
elítéltek egy angliai törvényszéken, mert egy röpiratot terjesztett, 'A
legrégebbi gyulölet' címmel, amelyben azt a valóságnak megfelelő állítás volt,
hogy a Talmud tartalmaz gój és keresztényellenes részeket. A gondolatbűnözési
perben, amelyről az US médiák nem számoltak be, a vád tanúja egy rabbi volt. A
rabbi folyamatosan tagadta, hogy a Talmudban gój és keresztényellenes részek
vannak, és a rabbi 'presztizse' miatt az idős hölgyet 3 hónapi börtönre és 1000
dollár büntetésre ítélték.
Dr. Israel Shahak művében, 'Zsidó történelem, zsidó vallás' és Bernard Pick
'Jézus a Talmudban' 57-es 105-16 oldal), mindketten alátámasztották a gyűlöletet és a rasszizmust, ami a Talmudban
található. Azok a zsidók, akik tagadják a tényleges Talmudi tartalmat, azok
hazudnak. A farizeusok alapvető félreinformálási gyakorlata az az, hogy
tagadják a rasszista Tamudrészek létezését amelyeket mi idéztünk azt állítva,
hogy ezek 'antiszemita kitalációk'.
A modern pápák és a protestánsok modern
vezetői nem bizonygatják , hogy a Judaizmus rabbijai értik és ismerik a Talmudban levő rasszizmust és a gyilkos
gyűlöletet a gójok és keresztények iránt. Ellenkezőleg, a keresztények
vezetői arra buzdították a keresztényeket, hogy becsüljék meg és támogassák a
Talmud követőit. Emiatt világosnak kéne lenni, hogy ezek a katolikus és
protestáns vezetők Jézus Krisztus legrosszabb árulói a földön ma. (Máté
23:13-15, I. Thess 2:14-16; Titus 1:14; Lukács 3:8-9; Rev. 3:9).
Továbbá nemcsak a keresztényeket, de
minden faj nem-zsidóit is szemétként tartják számon a Talmud tanítói, mint
pl. a Habad-Lubavitch alapítója Shneur Zalman rabbi. Ezt a zsidó újság, a New
Republic vizsgálta meg: "... van valami erőteljes irónia Habad újmessiási
általánosságaiban, az ő küldetésében a gójokhoz. De a legkellemetlenebb ezek
közül, ahogy Habad nyílt, sot rasszista módon megveti a gójokat."
"...Középkori zsidó teológusok, hogy a legfontosabbakat említsük, a 12.
századi Spanyolországban élt költő és filozófus, Judah Ha-Levi és a legendás
Judah Loewe a 16. századbeli Prágában, a
zsidó kiválóságot fajilag akarták meghatározni és nem lelkileg. Ezt a
látásmódot, amely szerint valami veleszületetten felsőbbrendű a zsidókban, a
legszélsőségesebb formájában Shneur Zalman Lyadyból rehabilitálta. A
Lubavitcher Hasidism alapítója azt tanította, hogy a zsidók és gójok lelkének a
lényege különböző, hogy csak a zsidó lelkében van az isteni életerő."
"A gójokról Zalman azt mondta: A gójok lelke teljesen más és
alacsonyabbrendű. Teljesen gonoszak mindenféle megváltható tulajdonság
híján." Következésképpen Shneur Zalman rabbi tanításainak a gójokra
vonatkozó része változatlanul bántó. Anyagi javaik szemétből származnak.
Valójában saját maguk is szemétből származnak, ezért is vannak többen, mint a
zsidók, mert a pelyva mennyisége mindig nagyobb, mint a magé. Minden zsidó
születésétől fogva jó, minden keresztény születésétől fogva rossz."
"A gójoknak az a jellemzése, hogy alapvetően rosszak, mind lelkileg, mind
biológiailag alacsonyabbrendűek a zsidóknál, semmi módon nem lett
felülvizsgálva Habad későbbi írásaiban." - The New Republic, 1992. május
4., valamint Roman A. Foxbrunner, Habad: The Hasidism of Shneur Zalman of Lyady
(Northvale, New Jersey, Jason Aronson, Inc., 1993) 108-109 oldal.
Az USA kormánya megalapítja a Talmudi
bíróságokat. Reagan, Bush és Clinton kormánya, az oktatás megszépítő álneve
alatt (pl. House Joint Resolution 173 and Public Law 102-14) megvetette az
olyan igazságszolgáltatási rendszer alapját, amely Shneur Zalman Habadi
követőjének, Rabbi Menachem Mendel Schneersonnak az elvein alapul. Ezek a
törvényszékek állítólag Noé törvények alapján hívják össze. (A bálványimádás
eltiltása Noé szerződése alapján.) Noé törvényeinek Talmudi értelmezése alapján
Jézus imádása tilos, mivel az bálványimádást jelentene. (Alan Unterman,
Dictionary of Jewish Lore and Legend, p. 148), minden gój az USA-ban 'gertoshav'
állapotban lenne (resident alien = ott lakó külföldi).
Az amerikai adófizetők anyagilag támogatják az ún. "U.S. Holocaust Múzeumot" Washington,
D.C.-ban. Ez egy másik jele az új államvallás fokozatos terjedésének. Ebben a
"Holocaust Múzeum"-ban semmiféle nyoma nincs a zsidó kommunisták által 1917 után folyamatosan elkövetett
holokausztról keresztények ellen Oroszországban és Kelet-Európában. A
múzeum kizárólag a 'zsidó szenvedésre' összpontosít. A cionista zsidók arabok ellen elkövetett holokausztja Libanonban és
Palesztínában 1948 óta nincs bemutatva a 'Holocaust Múzeum'-ban, amely
inkább, mint egy zsinagóga működik, mint egy objektív történelmi információs
gyűjtemény.
A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni
Izraeli tóratudósok a következőképpen döntöttek:
"A tóra tartalmazza, hogy a Jövendő Világban minden népnek helye lesz. De
nem minden vallásos gój érdemli meg az örök életet erkölcsileg, ha vallásukat
tekintjük. Azok, akik Jézus ún. isteni voltát elismerik, azok bálványimádók a
Tóra szerint, halállal büntetendőek és biztosan nem fogják az új világot
élvezni.(Izraeli Mechon-Mamre weboldal, 1999. augusztus 7, Hayyim Vital St., Jerusalem,
az elfoglalt Palesztína. "Mechon Mamre: tóratudósok egy kis csoportja
Izraelben...").
A Izraeli Mechon-Mamre Tóratudósok állítását a http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm
web oldal tartalmazza angolul.
Zsidó babonák
Nem véletlen, hogy a Talmud elismert kiadása a babilóniai Talmud. Ahogy a
keresztények, akiket júdaizáló papjaik és pápáik félrevezetnek, mind nagyobb
számban olvassák el zsidó rabbik írásait azért, hogy 'tisztán' értsék meg az
Ótestamentumot, tudatlanul néznek a titkos műbe. A judaizmus a farizeusok
vallása és Babiloni apai öröksége, amelyből a zsidóság Talmudi és a
Kabbalisztikai hagyományai származnak. Az ortodox zsidóság másik szent könyve a
Kabbala tele van csillagászati tanításokkal, jövendőmondással, gemátriával,
szellemidézéssel és démontannal. Ennek a könyvnek a címlapja egy ortodox zsidót
ábrázol, aki éppen bűneit adja át egy csirkének, amelyet a feje fölött forgat.
Ez egy káros babona.
Forrás: http://www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/talmudm.htm
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Móricz János kutatásai - előadás - Tayos-barlang dokumentált története 2. Kötet - könyvbemutató
Móricz János kutatásainak múltja, jelene és jövője (avagy az aranykori tudás iránti sóvárgásunk csapdája) – Előadás
Purisaca Golenya Ágnes A Helyreállítás kora előadássorozat: A Kozmikus Kristálymag és a Mag-népek - A kristálykönyvtár titkai
Purisaca Golenya Ágnes új előadása